جدیدترین تیزر ها . فراگمان ها و اسپویل ها

تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران

جدیدترین تیزر ها . فراگمان ها و اسپویل ها

تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران

قیمت جک پارکینگی الاروی

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۰۹ ق.ظ

جک بازویی علوی 400 دارای جابجایی 400 کیلوگرم در هر بازو و جابجایی 2.5 متر در هر بازو می باشد. این جک درب پارکینگی ساخت ایران بوده و قابلیت جابجایی درب پارکینگ را به صورت کاملا روان و بی صدا دارد و شایان ذکر است دوره جک پارکینگی ELAROY 400 مناسب برای گیت های مسکونی می باشد. قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا همراه با گارانتی 24 ماهه این شرکت، این جک درب پارکینگ ایرانی را به انتخابی بسیار مناسب تبدیل کرده است. یکی از اصلی ترین قابلیت های فنی این محصول قفل شونده مقاومت در برابر فشار، بدون نیاز به قفل برقی می باشد.

 

 

 

 

محتویات داخل جعبه جک پارکینگی ELAROY 400

دو بازو جک پارکینگ

یک جفت سنسور امنیتی خطی بین درها.

چشمک زدن سر

از شر چند کلید خلاص شوید

دو عدد ریموت کنترل

مدار فرمان با جعبه مهر و موم شده

لوازم نصب

راهنمای نصب

کارت گارانتی

جک بازویی Alaouite 400

 

 

 

گزینه مناسب برای خرید

جک پارکینگی ELAROY 400 قابل استفاده در آپارتمان های بزرگ و ساختمان های اداری پرتردد، بازوهای الکترومکانیکی با استفاده از موتور و گیربکس، قابلیت تنظیم زمان حرکت و توقف بازوهای درب را در زمان مورد نیاز فراهم کرده است. حداکثر زاویه باز شدن در گربه آلوئیت 110 درجه است، امکان باز شدن به صورت درهای تک لنگه نیز وجود دارد.

 

طراحی جک برقی الاروی بر اساس محیط های مسکونی بوده و بسته به میزان تردد تا 24 واحد مناسب برای نصب می باشد. اصولا جک برقی علوی دارای قدرت بسیار بالا و کیفیت ارتقا یافته است. مدار فرمان قدرتمند با قابلیت تشخیص انسداد جک درب پارکینگ برقی ELAROY دارای مدار فرمان قدرتمندی است که با ولتاژ 220 کار می کند.این مدار کنترلی قابلیت های مختلفی را برای این کانکتور فراهم می کند.

 

 

قیمت جک پارکینگی ایزی گیت

 

 

 

خلاصه ای از قابلیت های فنی

حرکتی نرم و بی صدا بدون ضربه

امکان نصب با انواع قفل برقی

کاملاً در برابر آب و رطوبت مقاوم است

قابلیت حمل 2.5 متر درب برای هر لنگه

هنگام باز و بسته کردن از سرعت های اولیه و ثانویه استفاده کنید

مناسب برای محیط مسکونی

بدون نیاز به مرکز کنترل برای آینه کردن ریموت

دارای چراغ چشمک زن زیبا با ولتاژ 220 ولت.

دارای 24 ماه گارانتی و تامین قطعات یدکی لازم می باشد

جک پارکینگی  علویان

 

 

 

ریموت اضافه شد

شما می توانید جک پارکینگی  Alarovi را با هر تعداد که نیاز دارید با ریموت خریداری کنید، مهم ترین فاکتور این جک پارکینگ ایرانی فرکانس 433 مگاهرتز است که با تمامی ریموت های برند ایرانی سازگاری دارد. شایان ذکر است داخل پکیج جک پارکینگی 2 عدد ریموت کنترل وجود دارد و شما می توانید هر تعداد ریموت کنترل را که نیاز دارید به همراه جک پارکینگ سفارش دهید.

 

 

 

برای محافظت بیشتر از قفل برقی استفاده کنید

 

 

نتیجه گیری نهایی

جک درب اتوماتیک الروی 400 با مسافت 2.5 متر برای هر لولای درب و 400 کیلوگرم برای بازو جک مناسب برای محیط های مسکونی می باشد که علاوه بر کیفیت بسیار بالای این جک درب پارکینگی، قیمت مناسبی برای خرید مشتریان داشت. یکی دیگر از مزایای این جک الکترومکانیکی این است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی